توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی  بین نیازمندان بابلکنار

حجت الاسلام عالیشاه گفت: هزار بسته معیشتی درقالب رزمایش کمک مومنانه و یادمان سردار شهید« قاسم سلیمانی» بین نیازمندان بخش بابلکنار شهرستان بابل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۶مهر) در قالب رزمایش کمک مومنانه هزار بسته معیشتی در بابلکنار اظهار کرد:از ابتدای امسال دو مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار شد؛  یک مرحله در ماه مبارک رمضان طرح  اطعام مهدوی بود  و یک مرحله هم در ماه محرم و صفر طرح اطعام و اکرام حسینی بود که مجموعا در این دو طرح یک میلیون و ۸۰۰هزار پرس غذای گرم و ۱۷۰هزار سبد غذایی از ۳۰۰هزارتومان تا ۵۰۰هزار تومان  بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ارزش این خدمات امداد در شش ماهه امسال جمعا غذای گرم و سبد غذایی  به ارزش ۱۰۰میلیارد تومان بوده است.

 

 حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و زمینه اشتغال را برای مددجویان فراهم می کند و در همین راستا سال گذشته به بیش از هفت هزار نیازمند و مددجو مجموعا ۲۱۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد و جذب صدر درصدی اعتبارات انجام گرفت.

 

وی تصریح کرد: امسال ۴۴۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان در نظر گرفته شد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: در حال حاضر ساخت ۱۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است که ۱۰۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن، ۵۰میلیون تومان بلاعوض کمیته امداد ۳۰میلیون تومان وام قرض الحسنه صندوق امداد ولایت است که مجموعا ۱۸۰میلیون تومان یک واحد مسکن ۶۰متری برای مددجو ساخته می شود.

 

وی به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: مستمری مددجویان ،یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان به مددجویان پرداخت می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه اذعان کرد: با کمک و همدلی و مشارکت و وفاق می توانیم بر مشکلات فائق آییم و لبخند را به نیازمندان هدیه دهیم.

 

وی، از همراهی و کمک  نمایندگان مجلس در تصویب دوبرابری وام اشتغال مددجویان و همچنین کمک در بخش مسکن و تخصیص اعتبارات تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام عالیشاه یادآورشد: در اجرای رزمایش کمک مومنانه توزیع هزار بسته معیشتی یادمان سردار شهید «قاسم سلیمانی»، مراکز نیکوکاری، حوزه حضرت مهدی (عج)گردان بیت المقدس بابلکنار، بخشدای بابلکنار، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و شهرداری مرزی کلا  با کمیته امداد مازندران همکاری داشتند.

کد خبر 1106065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha