کانون فهمای امام صادق (ع) مهیا برای برپایی جشن میلاد رسول اکرم (ص)

محبوبه جبالبارزی گفت: قصد داریم هم زمان با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، جشن باشکوهی در فضای باز مسجد برگزار کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های هفته وحدت، گفت: در اولین گام به همت اعضای کانون مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.


مدیر کانون فهمای امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: قصد داریم هم زمان با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، جشن باشکوهی در فضای باز مسجد برگزار کنیم.


وی بیان کرد: این جشن همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و برنامه های شاد و تنوع دیگری است که با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


جبالبارزی ابراز کرد: کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند، یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت است که به همین منظور بسته های لوازم التحریر در قالب عیدانه به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت اهدا می شود.


مدیر کانون فهمای امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همچنین در نظر داریم به مناسبت این روزهای فرخنده، مسابقه فرهنگی با موضوع وحدت برگزار کنیم و در راستای پیوند مسجد و مدرسه برای اجرای این مسابقه از ظرفیت مدرسه استفاده می کنیم.


وی یکی از برنامه های کانون امام صادق (ع) در سومین رویداد ملی فهما اجرای طرح سه شنبه های تکریم است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از فرصت پیش روی هفته وحدت در تداوم سه شنبه های تکریم برای تجلیل از خادم مسجد بهره ببریم.


جبالبارزی از تداوم طرح شنبه های کتاب در سومین رویداد ملی فهما خبر داد و اضافه کرد: این طرح ذیل رواق کتاب در حال برگزاری است و ان شاءالله در هفته وحدت نیز حول محور معرفی کتاب هایی از زندگانی پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌شود.


مدیر کانون فهمای امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی نیز با محتوای هفته وحدت تولید شده که در بستر فضای مجازی در حال انتشار است.

کد خبر 1106637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha