مروری بر اخبار کوتاه مساجد زنجان

ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان، اهداء البسه به خانواده های بی بضاعت، برگزاری سه شنبه های مهدوی، ارائه مشاوره های سبک زندگی اسلامی و برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات عناوین اخبار مساجد زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان، اهداء البسه به خانواده های بی بضاعت، برگزاری سه شنبه های مهدوی، ارائه مشاوره های سبک زندگی اسلامی و برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات عناوین اخبار مساجد زنجان است.

 

در همین راستا و به همت خیرین و اصحاب مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان محله انجام شد.

 

همچنین ۱۱جفت کفش تمام چرم پسرانه توسط یکی ازخیرین این مسجد و به نیابت از شهید اسماعیل قربانلو تهیه و توزیع شد.

 

در مسجد عباسیه زنجان نیز تعدادی البسه و پوشاک بچگانه و بزرگسال توسط خیرین این مسجد تهیه و به خانواده های نیازمند شناسایی شده اهداء شد.

بچه های مسجد حسینیه بی سیم زنجان نیز در سه شنبه های مهدوی این مسجد ضمن اجرای برنامه های فرهنگی، جوانان و نوجوانان را با ویژگی های منتظران واقعی ظهور آشنا کردند.

 

در مسجد امیرالمومنین زنجان نیز مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در اردوی یک روزه اردوگاه شهید باکری و در قالب حلقه های نوجوانان و کودکان برگزار و از برگزیدگان ‌مسابقه نماز تجلیل شد.

دوره های آموزش امداد و نجات هلال احمر با حضور یکی از مربیان این جمعیت در مسجد حضرت معصومه(س) حسن ابدال زنجان برگزار شد.

 

ارائه میز خدمت و مشاوره فردی و خانوادگی در زمینه سبک زندگی اسلامی با حضور رضاخانی به مناسبت هفته وحدت به یاد شهید عباس سهرابی در مسجد چهارده معصوم(ع) امجدیه برگزار شد.

 

 

کد خبر 1109439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha