شرکت ۳۰ نفر از اعضای کانون های فهما ایلام در گردهمایی یاوران ام المومنین (س)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: ۳۰ نفر از اعضای کانون های فهما ایلام به گردهمایی یاوران ام المومنین (س) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود، اعزام شده اند.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: اعضای کانون های  فرهنگی و هنری مساجد مناطق محروم شهرستان هلیلان برای شرکت در مراسم یاوران ام المومنین (س) به استان قم اعزام شده اند.

 

وی با بیان اینکه در مراسم گلباران حرم  مطهر حضرت معصومه(س) تعداد ۳۰ نفر از خواهران عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان تازه تاسیس هلیلان حضور دارند، افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم و برگزاری مراسم گلباران حرم مطهر حضرت معصومه (س) گردهمایی  اعضای کانون های مساجد سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در این گردهمایی علاوه بر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رابطین و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» نیز حضور دارند که این گردهمایی به مدت 2 روز در مجتمع یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

 

چراغی پور  با قدردانی از همکاری خیرین موسسه حضرت خدیجه کبری (س) و برنامه تلویزیونی  «سمت خدا» تصریح کرد: یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی کشور در حمایت از محرومین در یکی دو سال اخیر بویژه در شرایط کرونایی  به همت خیرین این موسسه و برنامه سمت خدا با همکاری گسترده کانون های مساجد شکل گرفت که در نوع خود بی نظیر بود.

 

گفتنی است در دو  سال اخیر بیش از 10 دوره کمک های مومنانه شامل بیش از 13 هزار بسته های غذایی گوشت گرم  از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا به همت کانون های مساجد در نقاط مختلف استان ایلام توزیع شده است

 

مراسم گرامیداشت  ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم  و گلباران حرم مطهر آن حضرت از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و رابطین و خیرین برنامه «سمت خدا» امروز شنبه هشتم آبان ماه از ساعت ۹ صبح از محل ابتدای بلوار بهار منتهی به حرم مطهر برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1110973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha