واحد های صنعتی ارتباط تنگاتنگی با امرار معاش مردم دارند‌

خادمی با اشاره نقش واحد های صنعتی با امرار معاش مردم، گفت: تبیین اهمیت فعالیت صنایع در استان و رفع برخی از مشکلات مدیریتی و رفع موانع تولید ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» شامگاه (12 آبان)  درنشست با فعالین واحدها و طرح های بزرگ اقتصادی استان با اشاره به اهمیت فعالیت واحدهای صنفی و اقتصادی در رشد و شکوفایی استان، اظهار داشت:  واحد های صنعتی ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد و امرار معاش مردم دارند‌ و سهم دولت و دستگاه‌های اجرایی در حمایت از اصناف و واحدهای اقتصادی مشخص و معین است.

 

 استاندار لرستان تصریح کرد: بعضی از صنایع استان از نظر کیفیت و صنایع مکمل به نوعی برند محسوب می شوند از جمله صنعت نساجی بروجرد در ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و تولید پارچه پکیج کاملی است که نمونه ندارد و یا کارخانه شیرخشک بروجرد و طرح تولیدی کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز که در آینده راه اندازی خواهد شد صنایعی هستند که به عنوان صنایع درجه یک و برند شناخته خواهند شد.

 

وی با تبیین اهمیت فعالیت صنایع در استان و ضرورت رفع برخی از مشکلات مدیریتی به رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: دستگاه حاکمیتی نسبت به رکود برخی از صنایع بی‌تفاوت نخواهد ماند زیرا آزموده را دوباره آزمودن خطاست.

 

زیویار ضمن تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی دستگاه های خدمت رسان و دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: لازم است ضمن رعایت ساز و کارهای اداری تا جایی که امکان دارد با نظر مساعد، حمایت و همکاری را با صنایع و بخش تولید انجام دهند زیرا تعطیلی و توقف صنایع خسارت جبران ناپذیری به مجموعه و به اقتصاد استان وارد خواهد کرد.

 

کد خبر 1112767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha