بهره برداری از آزاد راه شیراز-اصفهان موجب کاهش تلفات تصادفات جاده ای خواهد شد

ایمانیه گفت: تکمیل و بهره برداری از آزاد راه شیراز-اصفهان موجب کاهش تلفات تصادفات جاده ای خواهد شد و آمار نشان می دهد اکثر تلفات ناشی از تصادفات جاده ای، جوانان هستند که سرمایه گرانبهای آینده کشور به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، در دیدار با معاون وزیر دفاع خواستار تکمیل هر چه سریع تر آزاد راه شیراز-اصفهان شد و گفت: ایمنی و کیفیت  در تکمیل این پروژه آزادراهی باید در اولویت باشد که مورد تاکید ما قرار دارد.

استاندار فارس افزود: برای تسریع این پروژه لازم است تا جدول زمان بندی دقیق ایجاد شود و وظایف هر یک از شرکا در روند اجرای پروژه نیز مشخص شود.

وی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری از آزاد راه شیراز-اصفهان موجب کاهش تلفات تصادفات جاده ای خواهد شد و آمار نشان می دهد اکثر تلفات ناشی از تصادفات جاده ای، جوانان هستند که سرمایه  گرانبهای آینده کشور به شمار می روند.

ایمانیه تصریح کرد: از دیگر مزایای اتمام این پروژه ملی می توان به کاهش زمان حمل و نقل و مصرف اشاره کرد و از نمایندگان وزارت دفاع  خواستار توجه ویژه به تکمیل این آزادراه هستیم.

استاندار فارس تاکید کرد: عزم دولت برای تکمیل پروژه آزاد راه شیرازاصفهان تا پایان سال ۱۴۰۰ یا اوایل سال ۱۴۰۱ جدی است و امیدواریم مراحل پایانی این پروژه به زودی به اتمام برسد‌.

کد خبر 1112929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha