مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد در دستگیری از نیازمندان

موسوی نیک گفت: با همراهی امام جماعت مسجد و مشارکت مردم طرح دستگیری ازنیازمندان در این کانون فرهنگی هنری مسجد اجرایی می شود.

« سید مسعود موسوی نیک» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان و کمک به افراد محروم جامعه از جمله سیره و روش اهل بیت(ع) بوده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود، افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در راستای عمل به دستور ات دینی طرح دستگیری و دلجویی از خانواده های نیازمند در این کانون فرهنگی هنری مسجد اجرایی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این ایام که با شرایط سخت اقتصادی در کشور مواجه هستیم و شیوع کرونا هم سبب شده برخی به لحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی شوند و لذا با الگوبرداری از ائمه اطهار(ع) در رسیدگی به نیازمندان در این راستا با تمام توان پای کار خواهیم بود.

 

موسوی نیک بیان کرد: در این راستا بانک اطلاعاتی از نیازمندان و ایتام محله توسط فعالان کانون های فرهنگی هنری مسجد امام رضا(ع) تهیه شده است.

 

وی ادامه داد: با جذب مشارکت های مردمی به صورت مناسبتی و ماهانه از نیازمندان و ایتام محله حمایت می شود.

 

موسوی نیک افزود: در روزهای اخیر با شروع فصل سرما، با همکاری امام جماعت مسجد یک دستگاه بخاری گرمایشی تهیه و به یک خانواده نیازمند اهداء شده است.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود اظهار کرد: توزیع سبد کالا، اهدای وجه نقد با مشارکت خیرین در قالب بسته های حمایتی از نیازمندان و ایتام از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است که با مشارکت امام جماعت برگزار میشود.

کد خبر 1113612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha