مهربانی و عطوفت با مردم می بایست سرلوحه ناجا باشد / شاخص امنیت در خوزستان نسبت به دیگر نقاط کشور مطلوب‌تر است.

سردار اشتری با بیان اینکه مهربانی و عطوفت با مردم می بایست سرلوحه ناجا باشد گفت: فرماندهان نیروی انتظامی در خدمات رسانی به مردم می بایست تلاش کنند تا خدمات بیشتر، مناسب و مطلوب تری به مردم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار حسین اشتری» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان) طی بازدید از یگان ها و کلانتری های نیروی انتظامی مستقر در شهرستان های آبادان و خرمشهر، در نشست بازرسی و نظارت ستادی فرماندهان انتظامی استان خوزستان که در آبادان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که نیروی انتظامی یکی از ستون های اصلی امنیت کشور است اظهار کرد: بنابراین با توجه به اهمیت بسیار زیاد کلانتری ها در خدمات رسانی به مردم، ضرورت دارد تا فرماندهان انتظامی شهرستان ها و سراسر کشور در این زمینه تلاش کنند تا خدمات بیشتر، مناسب و مطلوب تری به مردم ارائه شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی از مرزبانی نیز خواستار افزایش ارائه خدمات به مردم شد و ابراز کرد: سخت گیری های بیشتر نسبت به سارقان به عنف در دستگاه های قضایی اعمال باید شود تا این افراد فرصت ارتکاب به جرم را در جامعه نداشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مهربانی و عطوفت با مردم می بایست سرلوحه ناجا باشد افزود: خودروها و موتورسیکلت ها نباید به راحتی راهی پارکینگ شوند اما در مورد اراذل و اوباش باید با شدت و بدون رافت برخورد صورت گیرد.

 

سردار اشتری همچنین در نشستی دیگر با سران و بزرگان عشایر منطقه آزاد اروند آنها را مروج نظم و امنیت خواند و تصریح کرد: ظرفیت عشایری استان خوزستان کمک یار ناجا است، همکاری عشایر عزیز و غیور عرب با مجموعه ناجا قابل تقدیر است و دیدار با آنها مایه افتخار است.

 

وی تاکید کرد: آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس سهم ویژه ای داشته اند و دین بزرگی بر گردن ملت شریف ایران اسلامی دارند.

 

فرمانده ناجا شاخص امنیت در استان خوزستان را نسبت به دیگر نقاط کشور بهتر دانست و اذعان کرد: دلیل این شاخص فرهنگ خوب مردم این خطه و ارادت آنها به نظام و انقلاب است.

 

وی به توطئه های دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در سایه وجود مقام معظم رهبری این توطئه ها خنثی و دشمنان از رفتارهای خود ناامید شده اند.

 

در این نشست نیز سران و بزرگان عشایر، از تلاش های ناجا در ایجاد نظم و امنیت تشکر و قدردانی کردند و خواستار جمع آوری سلاح های غیر مجاز در سطح استان خوزستان شدند.

 

سردار اشتری همچنین امروز در این سفر به منطقه آزاد اروند با خانواده سرگرد شهید مهدی آرمون از شهدای ناجا که چندی پیش در درگیری با یکی از اشرار این منطقه در راستای برقرار امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار و گفت و گو کرد.

 

کد خبر 1114954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha