مسابقه « کتاب، رسانه ماندگار» برگزار می شود

فتایی گفت: مسابقه «کتاب، رسانه‌ ماندگار» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا دوم آذرماه برای ارسال اثر به این رویداد زمان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد حسین فتایی» امروز(23 آبان) در جلسه بزرگداشت هفته کتاب، اظهارداشت: این مسابقه باتوجه به در پیش بودن بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف تولید محتوای رسانه ای در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، میان نشریات مکتوب و پایگاه های خبری محلی استان برگزار می شود.

 

وی افزود: تولید محتوا در قالب یادداشت، عکس و کاریکاتور از بخش های این مسابقه است و آثار تولیدی باید در گستره زمانی ۲۴ آبان تا یکم آذرماه ۱۴۰۰ ( همزمان با هفته کتاب ) در یکی از نشریات محلی یا پایگاه های خبری استان منتشر شده باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: همچنین آثاری که با محوریت شعار بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مبنی بر "جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم تولید شوند در اولویت داوری قرار خواهد داشت.

 

وی اذعان داشت: کاریکاتورهای نشریات نیز باید در یکی از ۲ صفحه ابتدایی یا پایانی به صورت رنگی به چاپ برسد و آثار ارسالی این بخش در قالب یک نمایشگاه مجازی، در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد

 

فتایی اذعان داشت: باید ۲ نسخه از نشریات حاوی مطلب تولیدی تا پایان وقت اداری سه‌ شنبه دوم آذرماه به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس، به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده شود.

 

وی ادامه داد: پایگاه های خبری نیز باید لینک مطلب تولیدی خود را در قالب پیام کوتاه به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس، تا پایان وقت اعلام شده به سرشماره ۱۰۰۰۳۰۶۶۱( اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ) پیامک نمایند.
  

فتایی اضافه کرد: به اثر برگزیده در هر بخش مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین گفت: علاقه‌مندی به مطالعه باید در سنین کودکی و در نهاد خانواده شکل بگیرد که یکی از راهکارهای تحقق آن طراحی و تدوین برنامه های آموزش محور برای والدین است.

 

وی با اشاره به برگزاری ۱۲۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب در لرستان افزود: مهمترین رویداد فرهنگی در این هفته هشتمین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان است که در مجموع، ۲۸۲ عنوان کتاب به دبیرخانه این رویداد ارسال شد و مورد داوری اساتید کشوری در تهران قرار گرفت.

 

فتایی اظهار کرد: درمرحله نخست داوری، ۲۹ عنوان کتاب به مرحله نهایی راه یافت که پس از بررسی دقیق توسط داوران این رویداد، سه عنوان کتاب به عنوان برگزیده سال و ۱۲ عنوان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند که ۳۰ آبان ماه در آیین اختتامیه معرفی و تجلیل می شوند

کد خبر 1116104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha