۲۰۰۰ عدد قرص نان بین خانواده های نیازمند در شهرستان قدس توزیع شد

حجت الاسلام سنجرانی گفت: با آغاز فصل سرما به همت بچه های کانون و بسیجیان پایگاه این مسجد ۲۰۰۰ عدد قرص نان گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام سید علی سنجرانی مدیر کانون فرهنگی هنری سدره المنتهی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:همزمان با آغاز فصل سرما به همت بچه های کانون و بسیجیان پایگاه مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان قدس پخت نان همراه با توزیع بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده توسط خواهران این کانون فهما انجام شد.

وی اظهار کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا زندگی را برای عموم مردم و به خصوص قشر ضعیف دشوار کرده است، بچه های کانون سدره المنتهی تلاش می کنند تا به هر نحو ممکن به کمک همشهریان خود بروند و کمی از بار مشکلات مردم مستضعف شهرستان را کم کنند.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) افزود: انگیزه اصلی در انجام این اقدام خداپسندانه ایجاد روحیه مساعدت و همدلی و شکوفایی روحیه همیاری و مشارکت در بین مردم برای درک نیازمندان و ابراز همدردی با آنها است که از حس نوع دوستی و عشق سرچشمه می گیرد که از هر نظر مورد ستایش است.

حجت الاسلام سنجرانی در ادامه اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ با الگو برداری از منش امام حسن (ع) و خاندانش اقدامات مومنانه بسیاری همچون توزیع غذا گرم، توزیع لباس، توزیع بیش از ۲۰۰۰عدد قرص نان گرم،۳۰۰ کیلو برنج وبیش از دهها بسته معیشتی با هدف دستگیری از نیازمندان به همت اعضاء جهادی کانون فهما سدره المنتهی انجام گرفته است.

وی در خاتمه گفت: امید است با یاری خداوند، حضور پرشور بچه های مسجد و کمک های خیرین بتوانیم گام های موثر تری در جهت خدمت به مردم تا نابودی کامل این ویروس منحوس برداریم.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری سدره المنتهی به آدرس شهرستان قدس خیابان ۴۵ متری انقلاب اسلامی بلوار امامزاده واقع گردیده است.

کد خبر 1117151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha