نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم هماهنگی و انسجام در سیاست های مختلف است

سبحانیان با بیان اینکه نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم هماهنگی و انسجام در سیاست های مختلف است، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات اقتصادی در چارچوبی یکپارچه برای رونق تولید و کاهش تورم ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، سیدمحمدهادی سبحانیان، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی شب گذشته (شنبه 29 آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه یکی از نقطه ضعف دولت های گذشته، عدم هماهنگی و انسجام در تصمیمات اقتصادی است، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات اقتصادی در چارچوبی یکپارچه برای رونق تولید و کاهش تورم ایجاد می شود. نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم هماهنگی و انسجام در سیاست های مختلف است.

 

سبحانیان با بیان اینکه وضعیت معیشتی مردم و شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری کشور در آغاز به کار دولت مناسب نبود، گفت: رشد سرمایه گذاری منفی بود. باور "کنترل تورم موجب رکود می‌شود" غلط است. تجارب مختلفی در برخی کشور‌ها وجود داشته که همزمان با کاهش تورم، رونق تولید به وجود آمده است.

 

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای اجرای هر نقشه راه اقتصادی و کنترل تورم و بهبود وضعیت اقصادی نیاز به همکاری بخش های مختلف است.

کد خبر 1118410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha