طرح زمستانه پلیس، اعلام آمادگی برای ایجاد اطمینان در مردم است

به گفته آیت الله خاتمی، انجام مانور طرح زمستانه پلیس اعلام آمادگی و آموزش در شرایط سخت برای ایجاد اطمینان به مردم است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز  در رزمایش طرح زمستانه پلیس، با تبریک هفته بسیج و با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری که فرمودند: هر کس دل در گرو انقلاب دارد یک بسیجی است، افزود : اقدامات پیشگیرانه بسیار مهمتر و مثمر ثمر تر است .

 

آیت الله علی خاتمی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پلیس و تمامی خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : رزمایش پلیس در این فصل سرما مانوری است برای اعلام آموزش و آمادگی برای خدمات رسانی به مردم در شرایط سخت .

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کار شما کاستن از درد و رنج و کمک به مردم است ، تصریح کرد : وقتی دردی ایجاد شود رنج دارد و شما با اقدامات پیشگیرانه سعی می کنید قبل از اینکه دردی ایجاد شود از آن پیشگیری کنید .

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین افتخار است بیان داشت : راحتی مردم در بیداری و هوشیاری پلیس است و پلیس به عنوان چشمان بیدار ملت شبانه روزی تلاش می کند .

 

وی با اشاره به اینکه ما باید شاکر خداوند باشیم که توفیق داده در خدمت این نظام باشیم افزود : از پلیس و تمامی خدمت گذاران  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برای سربلندی کشور تلاش می کنند تقدیر و تشکر می نمایم .

کد خبر 1119085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha