نشست مجازی مدیران کانون های مساجد یزد برگزار شد

نشست مجازی مدیران کانون های مساجد یزد با موضوع « فهما ۱۴۰۰» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مجازی مدیران کانون های مساجد یزد با موضوع « فهما 1400» برگزار شد.

محسن رستگاری کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از فعالیت های اصلی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که در این طرح بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.

وی افزود: امسال در سامانه بچه های مسجد و فهما 1400 فعالیت های کانون ها در بخش هایم ختلف ثبت می شود و در کنار آن نیز فعالیت های خودجوش کانون ها نیز مورد توجه قرار گرفته است که کانون ها می توانند از این طریق فعالیت های خود را ارائه دهند.

رستگاری گفت: امسال رواق های برتر به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته اند و کانون هایی که بتوانند در یکی از رواق ها امتیازات لازم  را کسب کنند به صورت ویژه از سرانه ها بهره مند می شوند.

در ادامه این نشست مجازی نیز آشنایی با سامانه بچه های مسجد، شبستان ها و رواق ها و موضوعات تغییر یافته نسبت به سال گذشته مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 در پایان این نشست نیز محسن منشی زاده، مدیر مسئول کانون غدیر یزد  و کانون برتر کشور در سامانه بچه های مسجد در خصوص فعالیت های این سامانه مطالبی را ارائه کرد و به سوالات حضار پاسخ داد.

 

کد خبر 1119665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha