افتتاح پارک ترافیک گامی در جهت کاهش تصادفات

باقری با اشاره به اهمی ایجاد پارک ترافیک برای آموزش الگوی رفتاری درست در بحث رانندگی، گفت: در بحث کنترل ترافیکی همه مسئولان و مردم باید کمک کنند، برای پیشگیری از تصادفات هر چقدر توان داریم باید بگذاریم، تا شاهد از دست رفتن عزیزانمان نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رحیم باقری» امروز(۳آذر)  در آئین افتتاح نخستین پارک ترافیک در بوستان ملل ساری، اظهار کرد: امروزه اینترنت در دسترس همه خانواده‌ها قرار دارد و بخشی از اخبار روزانه مربوط به حوادث در جهان و کشور است، متاسفانه شاید به‌دلیل عدم توسعه زیرساخت ها و معابر درون و برون شهری تولید خودروها موجب افزایش حوادث رانندگی در کشور شده است.

 

 

رئیس پلیس راهور استان مازندران افزود: شاید بتوان گفت جزو پنج کشوری هستیم که بیشترین حوادث رانندگی را در طول سال داریم، در کشور ما بیش از ۱۶ هزار نفر سالانه در اثر تصادفات فوت می کنند که این زیبنده کشورمان نیست و به نوعی دومین مرگ و میر کشور ناشی از حوادث رانندگی است.

 

 

 

باقری تاکید کرد: انتظار ما رعایت قوانین است تا به حفظ جان خود و شهروندان کمک کنیم، از سال های گذشته به این نتیجه رسیدیم که نیاز است کار فرهنگی بیشتری صورت بگیرد، تصمیم به آموزش مجازی بزرگسالان و کودکان گرفته شد.

 

 

وی ضمن تقدیر از افتتاح این پارک عنوان کرد: امیدواریم همه مدارس و خانواده‌ها از این پارک ترافیک لذت برده و کار ترافیکی را بیاموزند تا در روحشان نهادینه و در آینده در جامعه پیاده کنند، از دست دادن جان افراد در حین تصادف غم‌انگیز است.

 

 

باقری تاکید کرد: در بحث کنترل ترافیکی همه مسئولان و مردم باید کمک کنند، برای پیشگیری از تصادفات هر چقدر توان داریم باید بگذاریم، تا شاهد از دست رفتن عزیزانمان نباشیم.

 

کد خبر 1119897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha