حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه بوده و مبلغین دینی به‌ ویژه ائمه جمعه و جماعات وظیفه سنگین تری در این حوزه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه بوده و مبلغین دینی به‌ ویژه ائمه جمعه و جماعات وظیفه سنگین تری در این حوزه دارند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: جذب مردم به مساجد باعث تقویت نیرو در سنگر دفاع از حریم اسلام است و در این راستا مبلغان دینی باید با شیوه های نوین تبلیغ آشنا باشند و جاذبه تبلیغی ایجاد کنند، نه اینکه برخی حرکات باعث دفع نمازگزاران از مسجد شود.


حجت‌الاسلام سلیمانی با تقدیر و تشکر از توجه ویژه اداره تبلیغات اسلامی به مناطق محروم گفت: همه ما باید سعی کنیم اعتلای فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهیم و این زمانی ممکن است که همبستگی دینی و ملی ما تقویت شود که الحمدلله امروز ایران اسلامی به مرحله بلوغ در عرصه جهانی رسیده و این امر با وحدت، همبستگی، همراهی و تبعیت از مقام معظم رهبری محقق می شود.

 عزم سازمان تبلیغات اسلامی بهبود شرایط فرهنگی و تبلیغی است

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل هم در این دیدار گفت: تلاش و عزم سازمان تبلیغات اسلامی گسترش و بهبود شرایط فرهنگی و تبلیغی است و این اداره آماده همکاری با دفتر امام جمعه و ارگان های فرهنگی در این زمینه است.

 

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با در اختیار داشتن ظرفیت هیئات مذهبی به عنوان بزرگ ترین تشکل مردمی کشور، جامعه مداحان، مبلغان دینی، مراکز و موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی، نقش مهمی در حوزه فرهنگ دینی جامعه ایفا می کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود:  امیدواریم با فعال کردن ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی و همکاری ارگان های فرهنگی با این ستاد، شاهد شکوفایی عرصه‌های تبلیغی و دینی در کشور باشیم.

 

در ادامه این دیدار، مسائل مختلف فرهنگی و تبلیغی منطقه آران و بیدگل مورد بحث و بررسی قرار گرفت./

کد خبر 1120043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha