اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران دنیا را مبهوت کرده است

حجت الاسلام جوکار گفت: اقدامات نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران دنیا را مبهوت کرده است و امروز نیروی دریایی ارتش قدرتی بی مانند و نماد اقتدار جمهوری اسلامی در دنیاست.

حجت الاسلام رضا جوکار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه نیروی دریایی در اقتدار و امنیت کشور گفت: با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور که یکی از نمادهای اقتدار جمهوری اسلامی است و گرامیداشت روز نیروی دریایی یاد شهدای نیروی دریایی را گرامی می داریم و به روح و روان تمامی شهدا درود می فرستیم خصوصا ناوچه پیکان که در مقابل حملات دریایی و هوایی رژیم بعث عراق ایستادگی و مقاومت کرد و خصوصا فرمانده این ناوچه شهید محمد ابراهیم همت و همرزمان وی آرزوی علو درجات داریم.

 

امام جمعه شهرستان قدس در استان تهران اظهار کرد: امروز به لطف خدا سیادت و آقایی و بزرگی و مهتری دریا از آن نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است و تمام نیروهای مسلح ما مایه اقتدار و عزت ملی هستند که یکی از آنها نیروی دریایی است.

 

وی گفت: نیروی دریایی سپاه و ارتش هر دو موجبات این اقتدار را فراهم کردند. اقدامات نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران دنیا را مبهوت کرده است و امروز نیروی دریایی ارتش قدرتی بی مانند و نماد اقتدار جمهوری اسلامی در دنیاست.

 

حجت الاسلام جوکار خاطرنشان کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران هم در منطقه تامین امنیت می کند و هم فراتر از منطقه در مقابل دشمن قدرت نمایی می کند. ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش که آب های آزاد دنیا را سیر کرد و پیروزمندانه برگشت، موجب غرور و عزت ما شد و دشمنان را مات و مبهوت کرد.

 

وی تصریح کرد: اقتدار امروز در بخش دریا و امنیت مرزها و سواحل و دریا مدیون اقدامات نیروی دریایی است و در چند بخش خلاصه می شود، اول در بخش صنایع دفاعی که داخلی است و با پشتوانه دانش و خلاقیت ایرانی و داخلی توسط دانشمندان و جوانان ملت شکل می گیرد، دوم نیروی مکتبی، مجاهد و ایثارگر که می توانیم بگوییم تمام نیروهای مسلح ما و به خصوص ارتش جمهوری اسلامی مکتبی ترین ارتش دنیا و نیروی دریایی مظهر اقتدار دریا و کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه شهرستان قدس گفت: در کنار دو عامل یاد شده فرماندهان نواندیش، شجاع و با شهامت این اقتدار بسیار موثر هستند و از همین جا یاد فرماندهان شهید ارتش همچون شهید صیاد شیرازی و شهدای والامقام را گرامی می داریم و برای فرماندهان غیور و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی خصوصا در نیروی دریایی آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

کد خبر 1121557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha