تعالیم دینی و قرآنی بین نسل امروز تبیین شود

حجت الاسلام حسینی، با تأکید بر ضرورت انس بیشتر نسل نو با قرآن و نهادینه سازی آموزه های دینی، گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، در دیدار فعالین قرآنی که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با اشاره به عظمت قرآن اظهارداشت: قرآن کریم کتابی است که بزرگان، امامان و معصومین دین جان خود را فدای آن کردند، تا قرآن باقی بماند، همانند وجود مبارک سید الشهدا که خود را برای زنده نگه داشتن قرآن فدا کردند.

 

امام جمعه بروجرد با ابراز امیدواری به فعالیت های قرآنی شهرستان، افزود: الحمدالله شهرستان بروجرد در ارتباط با قرآن خوب عمل کرده و جلسات خوبی در سطح شهر برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی مصلای جدید نماز جمعه دیگر دغدغه نبود مکان برای برگزاری مناسبت های بزرگ قرآنی وجود ندارد.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با همبستگی و همدلی بیشتر امید است بتوانیم بیش از پیش با استفاده از اساتید بزرگ فعالیت های قرآنی در زمینه قرائت، صوت، لحن وحتی تفسیر داشته باشیم.

 

وی با تأکید بر جذب بیشتر جوانان و نوجوان و انس بیشتر با قرآن، گفت: نهادینه سازی و بیان معارف و تعالیم دینی و قرآنی مهم ترین عامل برای تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی است.

کد خبر 1122739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha