ویزیت رایگان ۷۰۰۰ بیمار نیازمند در مناطق محروم توسط خادمیاران شهرستان رباط کریم

به همت خادمیاران کانون سلامت شهرستان رباط کریم، گروه جهادی سلامت متشکل از ۴۰ نفر کادر پزشکی و درمان با حضور در منطقه محروم شیرآباد استان سیستان و بلوچستان بیش از ۷ هزار نفر بیمار محروم را ویزیت و درمان کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رباط کریم، یک تیم متخصص ۴۰ نفره پزشکی به استان سیستان و بلوچستان منطقه شیرآباد اعزام کردند که این گروه از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ آذرماه در دبستان پسرانه استقلال مستقر شدند و حدود ۷۰۰۰ بیمار نیازمند را به صورت رایگان ویزیت کردند.

این تیم شامل تخصص‌هایی از جمله؛ متخصص جراح مغز و اعصاب، جراح زنان و زایمان، متخصص قلب، ارتوپدی، طب سنتی و ایرانی، طب ورزشی، طب اورژانس، دندانپزشکی، چشم پزشکی، بینایی سنجی، پرستاری و خود مراقبتی، داروخانه و آزمایشگاه بود.
 
نخستین بار این تیم در ماه گذشته به حرم مطهر حضرت معصومه(س) عزیمت کرده بودند که مورد استقبال جمع کثیری از زائران و مسئولین حرم مطهر و صدا و سیمای استان قم قرار گرفتند.

قابل ذکر است هزینه اعزام و داروهایی که به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفت ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شد. در این برنامه ۷ هزاربیمار توسط این‌گروه ویزیت شدند.

کد خبر 1124754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha