اهالی فهما از خدمات پرستاران تجلیل کردند

کودکان و نوجوانان مسجدی گروه سرود «نسیم ولایت» در همتی هنرمندانه در محل بیمارستان ها و مراکز درمانی شهر بجنورد حاضر شده و با اجرای سرود، مقام شامخ پرستاران را ارج نهادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نوجوانان مسجد قائم آل محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) بجنورد با همراهی مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی و مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد و نیز شورای اسلامی این شهر، به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای قدردانی از پرستاران، سرود خواندند.

 

گروه سرود «نسیم ولایت» به سرپرستی «علی پولادی» ابتدا در بیمارستان  ثامن الائمه (علیه السلام) بجنورد حاضر شدند و دو سرود برای پرستاران اجرا کردند که با استقبال و شور این افراد خدوم و ارزشمند رو به رو شد.

 

این گروه هنرمند پس از آن نیز در تالار بیمارستان امام حسن (علیه السلام) و در جمع پرستاران و پرسنل درمان این بیمارستان حضور یافته و اجرای برنامه داشتند.

 

بیمارستان امام رضا (علیه السلام) و درمانگاه جواد الائمه (علیه السلام) و نیز درمانگاه فرهنگیان بجنورد نیز شاهد اجرای سرود «سفید خاکی»  نوجوانان مسجدی بود.

 

حضور بر مزار شهیدان در گلزار شهدای بجنورد و اجرا در مراسم شب میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) در جوار امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام) بجنورد از دیگر برنامه های این نوجوانان بود.

 

 

 

کد خبر 1125353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha