توانمندسازی بچه های مسجد اولویت مهم کانون شهید «سید مجتبی حسینی» قائم شهر

شعبانی گفت: توانمندسازی بچه های مسجد و رونق فعالیت های قرآنی اولویت مهم کانون شهید «سید مجتبی حسینی» قائم شهر است.

«صابر شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مهمترین تکلیف و مسئولیت ما در کانون مساجد استفاده متناسب از استعدادهایی که در کانون مساجد وجود دارد و باید از همه توانایی ها برای انجام کار استفاده شود.

 

مدیر مسئول کانون شهید سید مجتبی حسینی گل افشانی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قائم شهر افزود: این کانون از سال 88 شروع به فعالیت کرده و بنده حدود یکسال مدیریت کانون را برعهده گرفتم و اکنون دارای 57 عضو ثبت شده در سامانه است که البته اعضای کانون بیشتر از این تعداد است و تاکنون موفق به ثبت نشده اند.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش ما برای اجرای درست و به موقع برنامه های ابلاغی است و انتظار است که ثبت این فعالیت ها تنها به دوره و بازه زمانی فهما خلاصه نشود و در طول سال آموزش های لازم به اعضا داده شود تا موفقیت بیشتری حاصل شود.

 

شعبانی گفت: توانمندسازی بچه های مسجد و رونق فعالیت های قرآنی اولویت مهم کانون شهید «سید مجتبی حسینی» قائم شهر است.

مدیر مسئول کانون شهید سید مجتبی حسینی گل افشانی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قائم شهر که تا امروز با بررسی امتیازها در فهما به عنوان رابط سوم مازندران در فهما 3 معرفی شده است؛ با اشاره به فعالیت های انجام شده  افزود: کارآفرینی، شنبه های کتاب، سه شنبه های تکریم، محفل ادبی، شبکه های تعاملی، کمک های مومنانه، آثار تجسمی، مدهامتان، مسابقات تفسیر قرآن و عکاسی و.. از جمله مواردی بوده است که تاکنون ثبت شد.

 

وی گفت: 19 کانون  فرهنگی هنری مسجد را در شهرستان قائم شهر زیر مجموعه داریم و با همه تلاش و توان کمک کار کانون ها هستیم و با توجه به اینکه برخی از کانون ها مغفول مانده اند؛ انتظار است که ضمن افزایش کانون رابط در سطح شهرستان، فعالیت ها در زمان مناسب ثبت شود و تنها معطوف به زمان فهما نشود.

شعبانی با اشاره به اینکه در بخش توانمندسازی اعضای کانون با تمام توان پای کار هستیم؛ اظهار کرد: توانمندسازی در بخش های مختلف در دستور کار این کانون است و همچنین در بخش فعالیت های قرآنی هم در بخش های مختلف تفسیر، قرائت و حکایت های قرآنی تلاش داریم.

 

وی یادآور شد: برنامه 5 ساله ما براساس توانمندسازی اعضاست و در طول سال برای رده های مختلف سنی برنامه و کلاس های آموزشی در بخش های مختلف داریم تا همه با هم برای تعالی و رشد گام برداریم.

کد خبر 1126256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha