تلاش کانون فهما آیت الله طالقانی در تربیت نسلی انقلابی

حجت الاسلام حسین زاده گفت: مهمترین تلاش ما در کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی بر استفاده از توان و جذب حداکثری جوانان برای تربیت نسلی انقلابی و مسجدی است و با استفاده از این ظرفیت برای توانمندسازی مسجد اقدام می شود.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در طول سال با تلاش همه اعضا و مجموعه های مسجد اعم از پایگاه بسیج، امام جماعت، کانون های فرهنگی هنری مساجد و هیئت های مذهبی کارهای فرهنگی فراوانی اجرایی می شود تا همه با هم برای گره گشایی اقدام کنیم.

وی افزود: برگزاری جسات قرآنی، شنبه های با کتاب،اجرای گروه سرود، سه شنبه های تکریم، کمک های مومنانه، صحیفه خوانی و.. و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از برنامه های مهم ما در کانون است.

مدیر کانون فهما آیت الله طالقانیبا اشاره به این که این کانون با کسب۷ هزار امتیاز تا کنون در رویداد ملی فهما سوم خاطر نشان کرد: بیشترین فعالیت ثبت شده ما در بخش همدلی و خدمات بوده است و تلاش داریم تا با همفکری و اتحاد برای توسعه فعالیت های کانون تلاش کنیم.

حجت الاسلام حسین زاده گفت: مهمترین تلاش ما در کانون فهما آیت الله طالقانی بر استفاده از توان و جذب حداکثری جوانان است و با استفاده از این ظرفیت برای توانمندسازی مسجد اقدام می شود.

وی افزود : ثبت فعالیت های مختلف به صورت روزانه در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود و این ثبت آثار تا پایان آذرماه ادامه دارد.

مدیر کانون فهما آیت الله طالقانی یادآور شد: تلاش داریم تا با برنامه ریزی منسجم و خلاقانه زمینه پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم کنیم که در همین راستا ایجاد مهد کودک یکی از برنامه های کانون است که در حال رایزنی در این بخش هستیم.

گفتنی است کانون فهما آیت الله طالقانی به آدرس کوی بیمه میدان شهید سالاری مسجد الله واقع گردیده است.

کد خبر 1126404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha