چهارشنبه ۲۴ آذر آخرین مهلت ثبت نام در رشته حفظ جزء ۳۰ مسابقات مدهامتان

حجت الاسلام تختی پورگفت: پایان روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام در این رشته قرآنی است بنابراین آن دسته از اعضای کانون های فهما که علاقمند به شرکت در مسابقه حفظ جزء ۳۰ هستند اما تاکنون ثبت نام نکرده اند، هر چه سریع تر اقدام کنند.

حجت الاسلام مجتبی تختی پور سرپرست اداره فهما شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به روند برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان، گفت: آزمون رشته حفظ جزء ۳۰ روز های  ۲۵ و ۲۶ آذر ( پنج شنبه و جمعه این هفته ) برگزار می شود.


وی افزود: پایان روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام در این رشته قرآنی است بنابراین آن دسته از اعضای کانون های فهما که علاقمند به شرکت در مسابقه حفظ جزء ۳۰ هستند اما تاکنون ثبت نام نکرده اند باید هر چه سریع تر به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.


سرپرست اداره فهما شهر تهران در تشریح شرایط سنی شرکت کنندگان رشته حفظ جزء ۳۰، بیان کرد: دختران و پسران ۷ تا ۱۶ سال می توانند در این رشته ثبت نام و شرکت کنند.


حجت الاسلام تختی پور ابراز کرد: آزمون رشته حفظ جزء ۳۰ به صورت آنلاین در سامانه بچه های مسجد برگزار می‌شود و شرط کسب امتیاز در فهما قبولی در آزمون است.


وی اظهار کرد: فعالان قرآنی نیز می توانند در این رشته قرآنی شرکت کنند اما شرط آن عضویت در یکی از کانون های فهمای استان تهران است.


معاون فرهنگی ستاد هماهنگی فهما تهران یادآور شد: روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته نیز آزمون مفاهیم از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار شد.


حجت الاسلام تختی پور در خاتمه با یادآوری این مطلب که امسال پانزدهمین سال از برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان است، عنوان کرد: این مسابقات هر ساله در قالب جشنواره قرآنی مدها متان برگزار می‌شود که یکی از اهداف اصلی آن کشف استعدادهای قرآنی بچه های مسجد است.

کد خبر 1126445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha