فهما فعالیت های کانون های مساجد را تصویر کشیده است

ریزانه با اشاره به نقش و کارآمدی فهما در معرفی کانون مساجد گفت: طرح فهما فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد را تصویر کشیده و معرفی این نهادها را فراگیر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «جلال ریزانه« در نشست مجازی با کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به فعالیت های طرح فهما اشاره کرد و اظهارداشت: فعالیت های گذشته کانون های فرهنگی و هنری مساجد در گذشته کمتر معرف افراد و گروه های مختلف بوده است.

مشاور رئیس ستاد فهما افزود: طرح فهما فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد را تصویر کشیده و معرفی این نهادها را فراگیر کرده که از این فرصت استفاده بشود.

 

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از کانون های مساجد بی خبر هستند و طرح فهما فرصتی شده تا با ثبت فعالیت ها این اقدامات به معرفی کارها بیشتر کمک می کند.

ریزانه شناخته شدن فعالیت های کانون را مساجد را یکی از اهداف و برنامه های اجرای طرح فهما بیان کرد و اذعان داشت: شناسایی ظرفیت ها و خلاقیت موجود و نهفته در بین کانون های مساجد از دیگر اهداف فهما است که توانسته فرصت سازی برای مراکز فعال داشته باشد.

وی به کارآفرینی و فعالیت های خلاق اشاره کرد و گفت: یکی از فرصت هایی که به درآمدزایی و کمک به رشد اقتصادی و تامین بودجه کانون کمک می کند.

 

مشاور رئیس ستاد فهما با بیان اینکه منابع مالی و اعتباری کانون های محدود است، تصریح کرد: با وجود این محدودیت مالی ولی از کانون های فعال حمایت شده است.

 

*فرصت سازی برای جذب مخاطب و درآمد

 

وی به ظرفیت کانون های مساجد در مناطق مختلف اشاره کرد و یادآورشد: فرصت سازی برای جذب مخاطب و درآمد از کارهایی است که مراکز فرهنگی و هنری باید به آن بپردازند.

ریزانه خاطرنشان کرد: خیلی از فرصت ها در کانون ها و منطقه آنان وجود دارد که شناسایی و سرمایه گذاری در این حوزه به رشد استعدادها کمک می کند و درآمدزایی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از فرصت ها باید برای اعتلای فعالیت فرهنگی استفاده کرد و نقش خود را در حوزه رشد جامعه  و منطقه ایفا کنیم و نباید فقط با انگیزه جذب گزارش فعالیت فهما را دنبال کرد.

کد خبر 1126678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha