کسب ۱۴ هزار امتیاز توسط کانون مائده سرایان در طرح ملی «فهما»

عربی با اشاره به اینکه در حال حاضر کانون فرهنگی هنری مائده توانسته ۱۴ هزار امتیاز در طرح ملی «فهما» کسب کند، گفت: همچنین تاکنون این کانون رتبه سوم در خراسان جنوبی و رتبه بیستم کشوری را در این رویداد ملی کسب کرده است.

«محمد عربی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در سال 83 کانون فرهنگی هنری مائده سرایان تاسیس شده است و 180 نفر در حال حاضر در این کانون عضویت دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مائده سرایان با اشاره به طرح ملی «فهما» گفت: در حال حاضر کانون فرهنگی هنری مائده توانسته بیش از 14 هزار امتیاز در طرح ملی «فهما» کسب کند و رتبه سوم در استان خراسان جنوبی و رتبه بیستم کشوری را به دست آورده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: شرکت در رواق فیلم و تهیه انیمیشن، اجرای طرح کسب و کار، تشکیل گروه های نمایش و سرود از مهم ترین برنامه های کانون مائده سرایان در راستای اجرای طرح ملی «فهما» است.

 

عربی با بیان اینکه متاسفانه طرح ملی «فهما» به خوبی معرفی نشده است، افزود: اگر به خوبی معرفی شود قطعا در همین کانون مائده بیش از 500 نفر شرکت خواهند کرد و باید یک سری تغییرات در سامانه فهما ایجاد شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مائده سرایان گفت: یکی از نقاط ضعف «فهما» این است که راحت می شود فعالیت های غیرواقعی را ثبت کرد و جایی برای فعالیت های ارزشی از جمله تواشیح و مدیحه سرایی در آن وجود ندارد و باید ظرفیت رواق نور 2 برابر شود.

 

وی عنوان داشت: طرح ملی «فهما» حدود سه سال است که اجرا می شود و کانون مائده در سال 98 حدود هفت هزار امتیاز و طی سال 99 حدود 9 هزار امتیاز توانست کسب کند و امسال نیز در تلاش هستیم تا بتوانیم رتبه برتر در استان را کسب کنیم.

کد خبر 1126740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha