دامن زدن به اختلافات مذهبی برنامه همیشگی دشمنان/ بزرگترین سرمایه نظام وحدت است

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اظهارات امام جمعه اهل سنت آزادشهر، گفت: همه مردم خویشتن داری خود را حفظ کنند و خود را دشمن شاد نکنیم، چرا که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (چهارشنبه 24 آذر) در نخستین همایش ملی «نقش بانوان در ایجاد تمدن اسلامی با رویکرد الگوی سوم»، گفت: با لطف خداوند متعال انقلاب اسلامی گام دوم خود را شروع کرده است و همانطور که شاهد هستیم تاکنون ۳ سال گذشته است و صبوری و استقامت است که به استمرار و پایداری در این راه کمک می کند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های قطعی و همیشگی دشمنان انقلاب، دامن زدن به اختلافات مذهبی بوده است، گفت: در دو سال اخیر شاهد فرار آمریکایی ها از منطقه هستیم ولی همچنان می بینیم که این دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران، به شدت بدنبال دامن‌زدن به اختلافات است.

 

وی با اشاره به اظهارات امام جمعه اهل سنت آزادشهر، اظهارداشت: شخصی در سخنرانی خود حرف هایی می‌زند که این سخنرانی ها بازی کردن در زمین دشمن است و باعث کامل کردن پازل دشمنان‌ می شود.

 

ملک شاهکوهی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی باید وحدت را حفظ کنیم، گفت: در این شرايط وظیفه داریم که به اختلافات دامن نزنیم و اگر این کار را انجام دهیم این یک خطای استراتژیک و راهبردی است، چرا که دشمنان به دنبال ایجاد جنگ و اختلافات مذهبی در جهان هستند و هدف آنها این است که ریشه این اختلافات در جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

وی افزود: علمای اهل تسنن اولین‌ کسانی بودند که در این شرایط موضع گیری کردند و ارادت خود را به اهل بیت نشان دادند که جای تشکر دارد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با وجود مراجع قانونی نیازی نیست که خود را درگیر این حواشی کنیم، چرا که جمهوری اسلامی با هر کسی که به مقدسات مذاهب چه تشیع و چه تسنن توهین کند، برخورد شدیدی خواهد کرد.

 

وی  تاکید کرد: همه مردم خویشتن داری خود را حفظ کنند و خود را دشمن شاد نکنیم، چرا که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه اختلافات مذهبی در کشور وجود دارد و کسی منکر آن نیست، گفت: جای بحث آن در کوچه و بازار نیست، زیرا همین‌ مسائل کوچک تبدیل به مسائل امنیتی میشود و دشمن دنبال همین اتفاقات است.

 

 

کد خبر 1127246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha