نمایشگاه کسب و کار در اصفهان برپا می شود/ دعوت از شرکت های دانش بنیان

نمایشگاه کسب و کار در اصفهان به منظور معرفی ظرفیت های فعال اقتصادی با حضور شرکت های فعال و دعوت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رونق فعالیت های اقتصادی جدید و وابسته به فضای مجازی و فرصت هایی که این چنین کسب و کارهایی توام با دانش بنیان بودن آنان ایجاد کرده اند، باید بیش از گذشته معرفی و زمینه ساز حضور در این عرصه را فراهم کنند.

به منظور معرفی ظرفیت های فعال اقتصادی با حضور شرکت های فعال و دعوت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان نمایشگاه کسب و کار در اصفهان برپا می شود.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جمع خبرنگاران به فعالیت های اقتصادی و پیشرفت کار اشاره کرد و اظهارداشت: وضعیت خوبی در تولید استان اصفهان وجود دارد که امکان صادرات را فراهم ساخته است.

«علیرضا مرتضوی« افزود: توسعه صادراتی و حمایت از فعالیت های اشتغال بانوان با برپایی نمایشگاه ها در رویکرد جدید شرکت نمایشگاه ها قرار گرفته تا این بستر به نمایش و معرفی گذاشته شود.

 

وی ادامه داد: حضور فرصت های نمایشگاهی در سطح شهر جز برنامه های جدید است تا مردم تنها به محل نمایشگاه نیایند بلکه زمینه های فعالیتی نیز به محل های زندگی مردم بروند که حضور شرکت های نورافشانی و المان های روشنایی در سطح شهر به مناسبت دهه فجر نمونه ای از آن است.

مرتضوی از شرکت های دانش بنیان خواست تا به شرکت نمایشگاه ها مراجعه و فرصت های خود را به نمایش بگذارند که یکی از این زمینه ها، نمایشگاه کسب و کار است.

 

وی اضافه کرد: هزینه ورودی از این شرکت ها اخذ نخواهد شد و به صورت رایگان امکان برپایی غرفه خواهند داشت.

 

*برپایی نمایشگاه در کشورهای همسایه

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: برپایی نمایشگاه ها از توانمندی های استان اصفهان در دیگر کشورها از برنامه های پیش رو است که اولین آن ایجاد نمایشگاه دائمی در بصره برای ارائه تولیدات استان است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه در سلیمانیه نیز مقصد بعدی تصمیم گیری و برنامه ریزی است که در آینده انجام خواهد شد و در این مراکز تولیدات برند اصفهان عرضه می شود.

مرتضوی یادآورشد: نشست مشترک با مسئولان کشور عراق برای تسهیل شرایط تردد ایرانیان برای نمایشگاه برگزار و امکان تردد بار و تولیدات فراهم و سخت گیری ها به حداقل می رسد.

کد خبر 1127486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha