۵ کانون فعال فهما در قزوین معرفی شدند

حجت الاسلام رمضانی گفت: برگزیدگان قرعه کشی فهما در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین مشخص و به قید قرعه ۵ کانون فعال در استان معرفی شدند.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: سومین رویداد ملی فهما در سال جاری با شعار به توان مردم آغاز شد که بر این اساس کانون ها به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد می پردازند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد در سه شبستان و 12 رواق فعالیت های خود را ثبت کرده و از امتیازات منظور شده در هر بخش بهره مند می شوند که این امر سبب شده رقابت سالمی در بین کانون ها ایجاد شده و همچنین فعالیت کانون در معرض دید دیگر کانون ها قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد: به منظور تشویق کانون های فرهنگی هنری در رویداد فهما، قرعه کشی در بین کانون های فرهنگی هنری استان صورت گرفت که پنج کانون فعال رویداد فهما در استان معرفی شدند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده کانون های سوخته چنار، عشاق المهدی، شهدای حسین آباد، جوادالائمه (ع) و پیروان قائم آل محمد (ص) به عنوان برگزیدگان مشخص شدند.

کد خبر 1128450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha