۴ گلستانی به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند

حجت الاسلام کوهساریان گفت: چهار گلستانی به مرحله مرحله نهایی و فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «ابوالفضل کوهساریان» عصر امروز (دوشنبه ٢٩ آذر) در جمع خبرنگاران در خصوص مسابقات قرآن و شرکت قهرمانان قرآنی گلستان گفت: مرحله نهایی و فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از (٢٩ آذر) تا (۴ دی) در تهران برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه شرکت کنندگان گلستانی در مرحله مقدماتی حدنصاب ورود به مرحله کشوری را کسب کردند، افزود: به مرحله فینال این مسابقات چهار گلستانی در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و دعاخوانی راه یافتند.

 

وی ادامه داد: فردا (سه شنبه ٣٠ آذر) جواد شاهینی از استان گلستان در رشته حفظ کل مسابقات شرکت می کند که به صورت زنده از شبکه قرآن پخش می شود.

 

حجت الاسلام کوهساریان گفت: آقای دهقان یکی از راه یافتگان  رشته حفظ ۲۰ جزء نیز فردا در مسابقات قرآنی شرکت خواهد کرد.

 

وی افزود: در رشته قرائت تحقیق  نیز امیرحسین رحمتی یکی از راه یافتگان گلستان به این دوره از مسابقات در دوم دی شرکت می کند.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در رشته دعاخوانی نیز مریم هوشیار با کسب حد نصاب فینال فردا در مسابقات شرکت خواهد کرد.

 

کد خبر 1129021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha