تواضع سردار دل‌ ها با اقشار مختلف جامعه یکی از شاخصه های اصلی مکتب حاج قاسم است

امام جمعه موقت لنده گفت: تواضع و مهربانی سردار دل‌ها با اقشار مختلف جامعه یکی از شاخصه های اصلی مکتب حاج قاسم بوده که توجه به مردم سالاری دینی در این مکتب به عنوان یکی از معیارهای مهم آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان لنده امروز (۱ دی ماه) با حضور امام جمعه موقت شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه لنده ، مسئول حراست فرمانداری و رئیس جدید بانک سپه، شعبه شهدای لنده برگزار شد.

امام جمعه موقت شهرستان لنده در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: امسال در آستانه شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم و امیدواریم فضای شهرستان، مدارس و اماکن مختلف اداری به تمثال مبارک سردار دلها مزین شود.

 

حجت الاسلام «سید محمود الهی نیا» اظهار کرد: امروز شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی کم نظیر برای ملت ایران، همه ملت های آزادی خواه و دوستدار اندیشه های اسلامی است.

 

وی تواضع و مهربانی سردار دل‌ها با اقشار مختلف جامعه را یکی از شاخصه های اصلی مکتب حاج قاسم دانست و گفت: توجه به مردم سالاری دینی در این مکتب به عنوان یکی از معیارهای مهم بوده که در وصیت نامه این شهید سعید نیز آمده است.

کد خبر 1129723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha