توجه به معیشت مردم و تنظیم بازار در استان زنجان مورد تاکید است

افشارچی برضرورت توجه به معیشت مردم و بازار و تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: رشد اقتصادی از سال آینده برعهده استان است که باید به این موضوع توجه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار کرد: با تفسیری که از بودجه و وضعیت فعلی شد مدیریت سخت است اما می‌تواند برای ما حسن عاقبت و آخرت باشد.

 


محسن افشارچی خاطرنشان کرد: در زندگی و مدیریت باید گاهی از دور هم به کار خود نگاه کرد که چه کاری انجام داده‌ایم.

 


استاندار زنجان با بیان اینکه در انتخاب‌هایی که انجام می‌شود تلاش شده است که بهترین‌ها انتخاب شود، افزود: توسعه دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال مغفول واقع شده است و دیتا بیسی از موضوعات در استان وجود ندارد.

 


افشارچی بیان داشت: حرکت کلانی باید در حوزه عمرانی استان با دقت و سرعت و توجه به حق و حقوق مردم و بیت‌المال انجام شود.

 


وی با اشاره به اینکه در حوزه آب مخاطرات بسیاری در استان وجود دارد، بیان داشت: پروژه‌های آب استان از مسیرهای مختلفی از جمله سفر رئیس جمهور و فایناس‌های خارجی که امیدوارم به زودی محقق شود، در حال پیگیری است.

 


این مقام مسئول گفت: امضای معاون امور اقتصادی استان در هر سند توسعه‌ای در استان زنجان وجود دارد که نشان از شایستگی ایشان در حوزه اقتصاد است.

 


استاندار زنجان برضرورت توجه به معیشت مردم و بازار و تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: رشد اقتصادی از سال آینده برعهده استان است که باید به این موضوع توجه شود.

 


امام جمعه زنجان نیز، با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، گفت: تعابیر بسیاری از لسان پیامبر گرامی اسلام در مورد جایگاه، منزلت و مقام این حضرت بیان شده است.

 


آیت الله علی خاتمی افزود: اگر چه تعابیر پیامبر از حضرت زهرا (س) می‌تواند از سر عشق، علاقه و عاطفه باشد اما معصوم بیان واقع کرده و مبالغه نمی‌کند و می‌فرماید:" فاطمه گرامی‌ترین انسان در نزد من است".

 


وی یادآور شد: از دیدگاه یکی از معصومین(ع) "ما از جانب خدا برای مردم حجت‌های خداوند متعال هستیم و مادرمان حضرت زهرا(س) حجت خداوند متعال برای ما محسوب می‌شود.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد و همه ما رفتنی هستیم، بیان داشت: شهادت می‌دهم کسانی که امروز تودیع می‌شوند، صادقانه و کارشناسانه فعالیت کردند.

کد خبر 1129758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha