سردار سلیمانی، دل‌بسته و گره خورده با نظام و ولایت بود

به گفته آیت الله خاتمی، سردار سلیمانی دل‌بسته و گره خورده با نظام و ولایت بود و توان نظامی، غیرجناحی و مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالروز تجدید میثاق با ولایت و رهبری، امام و شهدا اظهار کرد: در خصوص احیای مکتب حاج قاسم کوتاهی شده است.

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه مردم، عشق، ارادات و احساس و عاطفه خود نسبت به سردار سلیمانی را در طی دو سال گذشته خوب نشان دادند، گفت: باید نسبت به احیای مکتب ایشان نیز اقدام شود.

 

وی با یادآوری اینکه نسل جوان در اثر غفلت، فضای مجازی و توطئه دشمنان دچار سرگردانی شده است، خاطرنشان کرد: ضروری است الگوهای عملی همچون شهید سلیمانی به نوجوانان و جوانان کشور معرفی شود.

 

به گفته امام جمعه زنجان، سردار سلیمانی دلبسته و گره خورده با نظام و ولایت بود و توان نظامی، غیرجناحی و مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی است که در مراسم تشییع جنازه ایشان مشهود بود.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه لازم است برنامه های سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت خودجوش و مردمی اجرا شود، گفت: باید اصناف نیز در برگزاری این برنامه مشارکت کنند.

 

وی با تاکید براینکه ترویج مکتب سردار سلیمانی ضروری است که باید ابتکار در مراسم برگزاری به کار گرفت، گفت: گروه‌های سرود به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در محله‌ها حضور داشته باشند و حوزه‌ها و دانشگاه‌ها برنامه ابتکاری در این زمینه ارائه کنند.

 

 

کد خبر 1130453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha