مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شهادت حاج «حسن ایرلو» را تسلیت گفت

«عبدالله بحرالعلومی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز ۵ دی ماه با صدور پیامی شهادت حاج «حسن ایرلو» سفیر ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پیامی شهادت فرزند برومند دارلارشاد اردبیل، حاج «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تسلیت و تعزیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»( سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

 

خبر شهادت سرافرازانه سردار فداکار، برادر دو شهید، جانباز سرافراز عرصه‌های دفاع مقدس و سفیر نستوه جمهوری اسلامی ایران در صنعای مقاوم و قهرمان، شهید حاج حسن ایرلو که از فرزندان و غیورمندان دارلارشاد اردبیل بود، موجب تأثر و تألم فراوان گردید و موجی از اندوه و تأسف را در دل مردم شریف ایران به جای گذاشت.

 

بی‌شک مجاهدت‌های این سرباز مخلص ولایت و غیور مرد نستوه دیار سبلان که عمر شریف و بابرکت خویش را در دفاع از حریم قرآن و میهن در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و در راه تقویت و اعتلای جبهه مقاومت ایران اسلامی، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و منافع ملت بزرگ ایران و حمایت از مردم مظلوم یمن سپری نمود در تاریخ و اذهان ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم یمن به یادگار خواهد ماند.

 

شهادت، والاترین سرانجام و مرتبه حیات روحانی و زیباترین جلوه اتصال انسان به معبود و پروردگار متعال است که مردان خستگی‌ناپذیر و جانبازانی چون شهید حاج حسن ایرلو با سیر الی الله، فیض درک آن را نصیب برده‌اند و الگویی ماندگار از جانفشانی در راه دین و کیان نظام و کشور را برای ما و نسل های آینده به ودیعت گذاشتند.

 

اینجانب، شهادت سردار سنگر دیپلماسی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در دل مقاومت را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، مردم شریف و غیور دارلارشاد اردبیل، اهالی محترم بخش ویلکیج و خانواده مکرم این شهید عزیز تسلیت عرض نموده و ازخداوند قادر متعال مسئلت دارم روح بلند آن شهید گرانقدر را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) محشور و همجوار گرداند.

 

عبدالله بحرالعلومی / دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

کد خبر 1130811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha