پست امداد و نجات پاسگاه‌های هنگ مرزی دره نخی و بسطام در شهرستان‌های مريوان و سقز افتتاح شد

پست امداد و نجات پاسگاه‌های هنگ مرزی دره نخی و بسطام در شهرستان‌های مريوان و سقز با حضور سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آئین افتتاح پست امداد و نجات پاسگاه‌های هنگ مرزی دره‌نخی و بسطام و بازدید از انتظامی استان کردستان، سرمایه انسانی را بزرگترین سرمایه هر سازمان دانست و گفت: حفظ سرمایه انسانی در گرو تقویت ایمان و روحیه جهادی است که بحمدالله این مهم در انتظامی کردستان به خوبی محقق شده است.



وی  با بیان اینکه سرمایه انسانی مهمترین رکن و عامل پیشرفت یک سازمان است، خاطر نشان کرد: همه فرماندهان و مدیران بایستی در حفظ و صیانت از این سرمایه بزرگ تلاش کنند و مدیریت جهادی، تلاش مضاعف و خرد جمعی است که در این استان در تمامی زمینه ها به وضوح قابل رؤیت است.

 


سردار شرفی به اقدامات مهندسی و زیربنایی انجام شده در مجموعه انتظامی کردستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع و مسائل اقتصادی، انجام این اقدامات با این کمیت و کیفیت کار بزرگی است که جز با روحیه انقلابی و مدیریت صحیح و اصولی، امکان پذیر نبوده است.

 

 


جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره کلی به اقدامات انجام گرفته در زمینه های مختلف در انتظامی کردستان طی سه سال اخیر، خاطر نشان کرد: بحمدالله در هیئت رئیسه کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص استان کردستان هیچ دغدغه خاطری وجود ندارد و این نشان از سبک مدیریتی ولایتمدارانه و خالصانه فرمانده انتظامی استان و به تبع آن خدمات مجاهدانه تمامی کارکنان زیرمجموعه است که ما به سهم خود از این زحمات نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

 

 

کد خبر 1131798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha