سرود لحظه آخر امشب روی آنتن صدا و سیمای کرمان 

ایمان عباس زاده گفت: اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت بخشی از برنامه مالک است که به صورت زنده راس ساعت ۲۱ از شبکه صدا و سیمای استان پخش می شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های گروه سرود شهید پایدار، گفت: امشب قرار است با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان سرود لحظه آخر را اجرا کنیم.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت بخشی از برنامه مالک است که به صورت زنده راس ساعت ۲۱ از شبکه صدا و سیمای استان پخش می شود.


 
وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های پیش رو، اجرای ۲ سرود لحظه آخر و جان علی است که ۱۴ دی ماه به سفارش اداره کار رفاه و تعاون کرمان اجرا می شوند.

 

عباس زاده اظهار کرد: همچنین قرار است به سرپرستی بنده و با حضور گروه های سرود استان، در ایام شهادت سردار دلها سرود اجرا کنیم.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ادامه داد: این برنامه با حضور ۴۰۰ نفر از اعضای گروه های سرود استان برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: سرود لحظه آخر درباره شهید سلیمانی است و سرود جان علی نیز در خصوص حضرت زهرا (س) است که در ایام فاطمیه دوم و سالگرد شهادت سردار دلها اجرا می شوند.

 

عباس زاده اضافه کرد: گروه سرود شهید پایدار در فاطمیه اول چند اجرا داشته است و به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی نیز در مصلی سرود اجرا کرد.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت در خاتمه عنوان کرد: این گروه سرود به تازگی در چند جشنواره مجازی نیز شرکت کرده است که نتایج آن هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 1132901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha