یادواره ۱۹ شهید ۴ روستای خوسف برگزار می شود

باقی گفت: یادواره ۱۹ شهید روستاهای «تقاب، سیوجان، معصوم آباد و فخرآباد» ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل سالن ورزشی روستای تقاب برگزار می شود.

«علی باقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب دارای 115 نفر عضو است که تاکنون در سومین رویداد ملی فهما نزدیک هزار امتیاز کسب کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب افزود: در قالب طرح«سه شنبه های تکریم از خانواده های شهدا، ائمه جماعات و خانواده های ایثارگر روستا بازدید به عمل آمده است.

 

باقی از فعالیت یک یک گروه جهادی با کمک کانون فرهنگی هنری مسجد تقاب و کانون خادمیاران رضوی در روستای تقاب خبر داد و گفت: هم اکنون این گروه در حال گاز کشی و ساخت سرویس بهداشتی برای یک خانواده نیازمند هستند.

 

وی از برگزاری یادواره 19 شهید روستاهای همجوار همانند «تقاب، سیوجان، معصوم آباد و فخرآباد» خبر داد و گفت: این مراسم 16 دی ماه از ساعت 18 تا 20 در محل سالن ورزشی روستای تقاب به صورت باشکوه و با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم روستای تقاب تصریح کرد: کمک های مومنانه کانون به فعالیت های عمرانی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان سوق داده شده است و تاکنون طی سه نوبت، 50 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

 

کد خبر 1133413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha