انسجام درونی مایه افسوس دشمن است/ جانفشانی نیروهای مسلح برای امنیت

سردار سرتیپ رشیدزاده گفت: انسجام درونی و اتحاد بین آحاد مردم و همبستگی داخلی مایه افسوس دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «سیف الله رشیدزاده« در یادواره شهدای نیروی انتظامی تیران و کرون به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین دهه بصیرت اشاره کرد و اظهارداشت: حماسه 9 دی و شکوه تشیع پیکرسردار دلها همه نشان از وحدت و اتحاد ملت ایران است که با بصیرت و آگاهی کامل رقم خورده و در تاریخ ایران دائما به مناسبت های مختلف تکرار می شود.

فرمانده لشکر هشت نجف اشرف افزود: انسجام درونی و اتحاد بین آحاد مردم و همبستگی داخلی مایه افسوس دشمن است و همانطور که از توسعه نظامی کشورمان در هراسند از همین وحدت ملی هم وحشت دارند.

 

وی ادامه داد: همواره استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی بین مردم و مسئولان هستند و از روزنه نفاق به اهداف خود برسند اما تاکنون ملت ایران آنان را در این خصوص ناکام گذاشته اند.

سردار سرتیپ رشیدزاده به مردم توصیه کرد تا پشتیبان دولت باشند که همین حمایت از برنامه ها و امیدواری به آینده در رفع مشکلات کارآمد و رفع چالش و معضلات کشور را تسهیل می کند.

 

وی اضافه کرد: تفرقه و ناامیدی برای کشور ضرر دارد و نقشی هم در بهبود اوضاع نخواهد داشت و تازه دشمنی استکبار را در عرصه بین المللی و تعاملات جهانی بیشتر می کند.

فرمانده لشکر هشت نجف اشرف یادآورشد: تهدیدهای اسرائیل ناکام خواهد ماند و آنان جرات حمله به ایران را ندارند.

 

*جانفشانی نیروهای مسلح برای امنیت

 

وی با اشاره به یادواره شهدای نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: جانفشانی نیروهای مسلح برای امنیت حائز اهمیت است و با اتحاد داخلی این امنیت را ارتقا می دهیم.

سردار رشیدزاده اظهارداشت: نیروهای مسلح محکم در صحنه ایستاده اند و برای امنیت داخلی و بین المللی تلاش می کنند  رشادت های فرماندهانی مثل سردار سلیمانی الگویی برای آنان است.

وی افزود: داعش با تلاش رزمندگان و فرماندهان ایرانی و شیعه سوریه مهار شد و مانع از پیشروی آنان در کل جهان شد.

کد خبر 1134111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha