سردار دلها کابوسی برای استکبارجهانی است/ناکامی دشمن در برابر ایران

حجت الاسلام موسوی گفت: سردار دلها با وجودش شهادتش اما هنوز کابوسی برای استکبارجهانی است.

حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شخصیت این فرمانده شجاع اسلام مایه هراس دشمنان بود و به همین خاطر برای شهادتش برنامه ریزی کردند.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه  مرکزی کشور افزود: سردار دلها  با وجودش شهادتش اما هنوز کابوسی برای استکبارجهانی است و همچنان هراسانند.

 

وی ادامه داد: چنین شخصیتی الگویی برای دیگر فرماندهان است و وجودش بتواند فرصتی برای پیشرفت اسلام باشد و جلوی حجمه دشمن را بگیرد.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه  مرکزی کشور با اشاره به گفته های دیگران درباره عظمت سردار دل ها، تصریح کرد:  با مطالعه این گفته ها واقعیت عظمت این فرمانده را می توان شناخت.

وی ادامه داد: تکریم و گرامیداشت چنین جایگاهی فرصتی برای اعتلای جامعه بشری و پرورش شخصیت های بزرگی خواهد شد که ایمان و اخلاص مبنای حرکت آنان است.

 

ناکامی دشمن در برابر ایران

 

حجت الاسلام موسوی به جایگاه و قدرت نظامی و ملت ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: افرادی که همبستگی دارند و با بصیرت و آگاهی خود در برابر مستکبران ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: دشمن در برابر ملت ایران دچار ضعف است و این هوشیاری ها تاکنون نگذاشت آنان به اهداف خود برسند و حماسه هایی مثل 9 دی و تشیع پیکر شهید سلیمانی و شکوه انتخابات همه نشان از بیداری و آگاهی است.

کد خبر 1134114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha