گروه‌ سرود کانون های مساجد گیلان عازم جشنواره «سردار دل‌ها» می شود

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از اعزام دو گروه سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به جشنواره ملی سرود «سردار دل‌ها» در کرمان خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی سرود بچه‌های مسجد تحت عنوان «سردار آسمانی» در کرمان به‌منظور ترویج مکتب حاج قاسم اظهارداشت: این جشنواره ویژه گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است که به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها‌ و با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ ناب ایثار و شهادت، ترغیب و تشویق مربیان و هنرمندان فعال برای تولید آثار فاخر و ارزشمند سرود با محوریت ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه از گیلان دو گروه سرود عازم جشنواره می‌شوند افزود: کانون شهید فخری‌زاده و جواد الائمه(ع) لنگرود که از کانون‌های برتر استان در زمینه سرود هستند در این جشنواره به میزبانی کرمان حضور دارند.

 

وی از اجرای مشترک گروه سرود این دو کانون در جوار مزار سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی خبر داد و بیان کرد: این سرود با همکاری مشترک دو کانون لنگرود روز جمعه(۱۷ دی) در کرمان اجرا می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه این جشنواره در دو رده سنی بزرگسال و زیر ۱۸ سال در دو بخش شهری و روستایی برگزار می‌شود خاطرنشان ساخت: نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

 

 

 

 

کد خبر 1134296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha