سبک زندگی فاطمی از طریق هنر منتقل شود/ سنت شب شعر احیا شود

حجت الاسلام معتمدی با اشاره سنت فرهنگ فاطمی گفت: سبک زندگی فاطمی از طریق ظرفیت های هنری مثل شعر منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی« در شب شعر فاطمی در محل مجتمع صائب ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اظهارداشت: شعر و نثر ادبی از ظرفیت های هنری برای انتقال مفاهیم مهم و ارزشمند دینی و انتقالی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: سبک زندگی فاطمی از طریق ظرفیت های هنری مثل شعر منتقل شود تا نسل های جدید آن را فراگرفته و در زندگی خود استفاده کنندو

وی با اشاره به گذشت و صبر و سبک زندگی فاطمی اشاره کرد و اذعان داشت: این ویژگی های در زندگی ما باید جاری بشود و هر کدام سهم خود را در این امر محقق سازیم.

 

حجت الاسلام معتمدی خاطرنشان کرد: مفاهیم ناب اسلامی برای تعیین ارزش ها و هنجار در جامعه موثر است تا افراد بر اساس این مولفه های مهم نقش خود را روشن کنند.

 

*سنت شب شعر احیا شود

 

وی به جایگاه شب های شعر و فعالیت دسته جمعی شاعران اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه اتفاق خوبی برای احیا شب شعر در استان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: شاعران به مناسبت های مختلف به صورت ماهانه و یا فصلی شب شعر برگزار و بر اساس آن موضوع، مفاهیم را به ارزش ادبی و هنری بیان کنند.

شب شعر فاطمی با شعار « ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی ها» به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، موسسه فرهنگی و ادبی اهل قلم اصفهان کانون تخصصی شعر رضوی آستان قدس رضوی برگزارشد.

شاعران در این مراسم در وصف حضرت زهرا(س) و حاج قاسم سلیمانی اشعار خود خواندند.

 

 

کد خبر 1134912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha