توجه به نماز وجه مشترک همه شهدا بود/ نقش آفرینی شهید ستاری در خودکفایی

امیر سرتیپ انگیزه به ابعاد شخصیت فرماندهان نظامی و شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه به اقامه نماز ویژگی مشترک در منش و سلوک آنان در زمان های مختلف زندگی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علیرضا انگیزه« در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و امیرستاری در محل پدافند هوایی شهید نصر اصفهان اظهارداشت: فرماندهان بزرگ نظامی و شهدای انقلاب اسلامی همگی دارای ویژگی های خاص اخلاقی و رفتاری بودند که آنان را در سعادتمندی و عاقبت به خیری کمک کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اصفهان به نماز به عنوان نردبان سعادت انسان اشاره کرد و افزود:‌ توجه به اقامه نماز  ویژگی مشترک در منش و سلوک آنان در زمان های مختلف زندگی بود که این شاخصه را در زندگی سردار سلیمانی در دفتر پوتین و شهید بابایی در دفتر فرمانده وقت نیروی هوایی طاغوت به عنوان یک اتفاق متفاوت دیده و شنیده ایم.

وی ادامه داد: آنان نماز اول وقت و جماعت را جز برنامه های مهم خود می دانستند و همواره به حفظ آن و رعایت ادب حضور توجه داشتند.

 

امیر سرتیپ انگیزه، وجود ویژگی های منحصر به فرد مثل اخلاص در عمل و شجاعت در بین فرماندهانی مثل سردار سلیمانی و شهید ستاری باعث شده تا آنان به عنوان انسان های حداکثری در ویژگی های اخلاقی یاد کنیم.

وی اضافه کرد: این شجاعت و شخصیت مبارز سردار سلیمانی لرزه به اندام دشمن انداخته بود و این جریان تشیع جنازه و برگزاری سالگرد با شکوه شهادت آن فرد بزرگ تمام تلاش های دشمن برای تخریب چهره سپاه و نظام را نقش بر آب کرده است.

 

*نقش آفرینی شهید ستاری در خودکفایی

فرمانده نیروی هوایی ارتش اصفهان به اقدامات دوران جنگ و صلح فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و اذعان داشت: نقش آفرینی شهید ستاری در خودکفایی نیروی هوایی زمانی پر آوازه و مهم شد که با وجود تحریم ها و شرایط سخت این اتفاق رقم خورد.

وی ادامه داد: وقتی ساخت جنگنده ها و هواپیماهای آموزشی در انحصار تعدادی شرکت محدود بود، با درایت و هدایت امیر ستاری کشورمان به این توانایی ها دست پیدا کرد.

امیر سرتیپ انگیزه با اشاره به اقدامات منحصری که در فرماندهی او در نیروی هوایی ارتش رقم خورد، تصریح کرد: راه اندازی دانشگاه نیروی هوایی و دانشکده خلبانی و اقدامات موثر فرماندهی ناشی از تلاش شبانه روزی فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش بود.

 

وی با بیان اینکه پایداری انقلاب اسلامی ناشی از همین اخلاص و درایت فرماندهان نظامی و مردم با بصیرت است، خاطرنشان کرد: دشمنی زیادی بر علیه نظام وجود دارد اما با ویژگی های منحصر به فرد مردم و شخصیت هایی مثل امیر ستاری و سردار سلیمانی این انقلاب پویا مانده است.

امیرانگیزه، همچنین شاخصه هایی را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی در مقابل سقوط انقلاب های دیگر کشورها مثل فرانسه اعلام کرد که با کمترین توطئه دشمن روبرو بودند اما پایدار نماندند.

کد خبر 1134980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha