وداع با شکوه دانشجویان دانشکده امام محمد باقر(ع) ساری با فرزند روح الله

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت صدیقه‌ی کبری(س) و وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسؤولان، خانواده معظم شهدا، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدیوسف هاشمی» شامگاه(۱۵دی)در آئین وداع دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای امام محمدباقر(ع) با یک شهید خوشنام ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما دانشگاهیان علم شهادت و علم مکتب سلیمانی را زمین نخواهیم گذاشت. شهادت سردار سپهبد سلیمانی پایان راه نیست بلکه آغاز راه و مکتب سلیمانی است چرا که او اخلاص داشت و رضای خدا را بر هر چیز ترجیح می‌داد و در دل مردم جای گرفت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران افزود: به فرموده رهبری آن سلیمانی رفت اما سلیمانی های جدید رویش کردند. جوانان امروز ما هر چند که حضرت امام (ره)، انقلاب و جنگ را ندیدند اما به عشق سردار سلیمانی و شهدای خوش نام، پای کار هستند.

 

وی افزود: شهادت یک حضور، یک مرگ آگاهانه و یک انتخاب درست است. شهدای گمنام راهشان را خودشان انتخاب کردند. شهید گمنام، دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران را با حضور خود عطرآگین نمود و دانشگاه از الطاف معنوی این حضور بهره مند خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه فرهنگ غنی دفاع مقدس یک فرهنگ بزرگ برای نسل های امروز و آینده است، گفت: دفاع مقدس، حماسه مردان مردی است که هشت سال در برابر متجاوزان ایستادند و این ایستادگی مرهون اخلاق و معنویت در سیره شهدا بوده است. 

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان شد: ما دانشگاهیان نیز راه سردار شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد تا پرچم مقدس نظام انقلاب اسلامی ایران به صاحب اصلی آن تقدیم گردد.

کد خبر 1134998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha