۱۳۰ بسته معیشتی در سفره نیازمندان قرار گرفت

مدیر اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۱۳۰ بسته معیشتی بین خانواده های محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: توزیع بسته های معیشتی توسط گروه جهادی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج)، مرکز نیکوکاری امام خمینی (ره) و مرکز افق بقعه متبرکه قبور سادات این شهرستان صورت گرفته است.

 

«سعید علیپور» خاطرنشان کرد: هر بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، رب، روغن، ماکارونی، سویا و حبوبات است که ارزش هر بسته غذایی پنج میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی عنوان کرد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون چندین مرحله بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده شهر و روستا در شیروان توزیع شده است.

 

مدیر اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و بیان اینکه سپاه، بسیجیان، موسسات خیریه، مردم و خیران، گروه های جهادی، هیات های مذهبی و روحانیان در رزمایش مواسات حضوری پررنگ داشتند، گفت: از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون شاهد شور حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به این طرح بودیم که نشان از همدلی مردم دارد.

 

علیپور بیان کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و حوادثی مانند سرمازدگی و سیل و… است که نخستین بار پیشنهاد اجرای آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سخنان خود با مردم ایران اسلامی ارائه فرمودند.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1135473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha