برگزاری طرح یاس نبوی در سرپل ذهاب

خسروانی پور ، گفت: بمناسبت دهه دوم فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در جوار بقعه احمد ابن اسحاق (ره) طرح یاس نبوی برگزار شد.

حمید خسروانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حضرت زهرا (س) فداکارترین فردی بود که بعد از رحلت پیامبر(ص) در برابر ناکسان ایستاد و مصرانه حق امیرمؤمنان(ع) که حاکمیت وی بود از آنان مطالبه می‌نمود.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان سرپل ذهاب افزود: عفاف و حجاب، تربیت فرزند، خانه‌داری، همسرداری، انفاق و توجه به مستمندان و به محرومین از ابعاد دیگر شخصیت حضرت فاطمه (س) است که همگی الگوی مناسبی برای جامعه اسلامی به شمار می‌روند.

 

وی خاطر نشان کرد: بمناسبت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه در جوار بقعه متبرکه حضرت احمد ابن اسحاق (ره) طرح یاس نبوی با حضور مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

خسروانی پور تصریح کرد: با همت مرکز افق حرم احمد ابن اسحاق (ره) با همکاری شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب ایستگاه سلامت، مهر و تندرستی و ارائه خدمات ویزیت ودارو رایگان به مردم اجرا شده است.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: محرومیت زدائی ، وتقویت معنویت به مناطق محروم کمک به اقشار نیازمند که دسترسی آسان به خدمات درمانی و بهداشتی ندارند از اهداف برپایی ایستگاه سلامت و تندرستی است.

 

 

کد خبر 1135944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha