مسابقه «نماز در نهج البلاغه» در اصفهان برگزار می شود/ثبت فعالیت های حوزه نماز در سامانه

حجت الاسلام معتمدی از برگزاری مسابقه فرهنگی «نماز در نهج البلاغه« در بهمن ماه امسال بر اساس روایات حضرت علی(ع) خبرداد.

حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به فعالیت های حوزه نماز و ترویج این فریضه الهی اظهارداشت: طرح های آموزشی برای کارکنان ادارات و خانواده های آنان پیش بینی شده که اجرایی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: مسابقه فرهنگی «نماز در نهج البلاغه« به صورت کتبی بر اساس روایات حضرت علی(ع) با همکاری این اداره کل و ستاد اقامه نماز برگزار می شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ نماز نیازمند کار جمعی و گروهی است و با استفاده از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این خصوص اقدام شود.

 

*ثبت فعالیت های حوزه نماز در سامانه سجاده

حجت الاسلام معتمدی به رصد فعالیت های ستاد اقامه نماز ادارات اشاره کرد و اظهارداشت: فعالیت های حوزه نماز در سامانه سجاده به ثبت می رسد و رصدها مکانیزه شده است.

وی ادامه داد: 72 اداره و نهادهای دولتی و خدماتی استان اصفهان فعالیت های خود را در این حوزه به ثبت رسانده اند که 18 مورد از ادارات دارای توانایی و ظرفیت خاصی در سطج عالی و ۸ مورد هم ضعیف بوده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: عملکرد ادارات به همین صورت ارزیابی می شود که به روز رسانی و رفع موانع پیش روی اقامه نماز اداری وظیفه ستادهای اقامه نماز هر اداره است.

کد خبر 1136361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha