برگزاری دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» همزمان با سراسر کشور در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از افتتاح دومین یادواره رفیق خوشبخت ما در بهمن ماه سال جاری در کردستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: یادواره رفیق خوشبخت ما در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همچون سال گذشته در کردستان همزمان با سراسر کشور در بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

جلالی افزود: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، اولین یادواره رفیق خوشبخت ما در کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد که با مشارکت و استقبال خوب جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان مواجه شد و سال جاری به منظور تداوم این مسیر، هلال احمر کردستان در نظر دارد همزمان با سراسر کشور برنامه هایی در راستای اهداف و شعارهای هلال احمر، خدمات داوطلبانه، مسئولیت‌پذیری، مردمداری و اخلاق مداری خداپسندانه با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» در بهمن ماه اجرا نماید.

 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان داشت: این جشنواره با مشارکت اعضا در اجرای برنامه های غنی و کارآمد  که موجب گسترش چتر گفتمان انقلاب اسلامی و پرورش جوانان مومن و توانمند است با رویکرد فرهنگی، هنری، ادبی و بررسی سبک زندگی شهید"سردار سلیمانــی" در راستای اهداف جمعیت برگزار می شود.

 

وی بیان داشت: جشنواره رفیق خوشبخت ما، فرهنگ از خودگذشتگی و فداکاری شهید سلیمانی نسبت به  سایر اقشار جامعه و همدلی با اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده در حوادث را نشان میدهد که ما را به مردم‌داری، مسئولیت پذیری اجتماعی و تعهد کاهش آلام بشری و کرامت انسانی می پندارد.

 

جلالی اضافه کرد: این جشنواره دارای بخشهای متنوعی اعم از شعر، دلنوشته، فیلمنامه، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن و ... است که در زمان اعلام شده اعضا می توانند جهت شرکت در جشنواره آثار خود را به دبیرخانه جمعیت هلال احمر ارسال نمایند.

کد خبر 1136901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha