انتشار مقاله «قاتلان سردار سلیمانی کجا هستند؟» در اوگاندا

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا، مقاله «قاتلان سردار سلیمانی کجا هستند؟» در پایگاه‌های اطلاع رسانی، و رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایشان، مقاله‌ای تحت عنوان «قاتلان سردار سلیمانی کجا هستند؟» به زبان انگلیسی در پایگاه‌های اطلاع رسانی داپاروت و یوگابوز و رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، کانال تلگرامی مطالعات فرهنگی ایران - آفریقا، گروه‌های خبری ایران - اوگاندا، ایران در اوگاندا، انجمن فارسی آموزان اوگاندا، پرتال جدید نمایندگی فرهنگی و ... منتشر شد.

در بخشی از این مقاله، آمده است: شهید قاسم سلیمانی، یک ژنرال ایرانی بود که در تمام دوران خدمت نظامی خود برای برای استقرار وحدت، صلح و ثبات در ایران، همسایگان و دیگر نقاط جهان تلاش کرد. او با اینکه شخصیتی ستودنی و دارای کرامات زیبا در سطح جهان بود، تهدیدی بزرگ برای منافع آمریکا در خاورمیانه و رژیم صهیونیستی اسرائیل محسوب می‌شد.

این مقاله می‌افزاید: سردار سلیمانی نقش فراملی مهمی را در فراسوی مرزها ایفا کرد. گروه‌ها و جنبش‌های مقاومت را در منطقه متحد کرد تا بتوانند با نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیست‌ها مقابله کنند. ماهیت اقدام وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را باید به تمام ملت‌های آزاده جهان معرفی کرد.

بنابر این گزارش، متن این مقاله به نشانی‌ الکترونیکی چهارصد نخبه و شخصیت‌های دینی، علمی، فرهنگی و سیاسی اوگاندایی ارسال شده است.

کد خبر 1138018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha