لزوم استفاده از ظرفیت ‌های حوزوی در بخش فرهنگی در سومین حرم اهل بیت (ع)

خواست خدایی گفت: برای انجام امور در سومین حرم اهل بیت (ع) باید از ظرفیت ‌های حوزوی در بخش فرهنگی استفاده شود و این اقدام باعث می شود تا با هجمه دشمنان در زمینه های فرهنگی به کشور اسلامی ما مقابله مطلوبی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (شنبه 2 بهمن) در همایش ملی «مادران فاطمی» که همراه با تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز برگزار شد، گفت: کارگروه «حوزه علمیه» در شورای اسلامی شهر شیراز با هدف استفاده از ظرفیت‌های حوزوی تشکیل شده است.

نایب رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در بخش فرهنگی شهر شیراز باید از ظرفیت های حوزوی استفاده موثری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای انجام امور در سومین حرم اهل بیت (ع) باید از ظرفیت ‌های حوزوی در بخش فرهنگی استفاده شود و این اقدام باعث می شود تا با هجمه دشمنان در زمینه های فرهنگی به کشور اسلامی ما مقابله مطلوبی شود.

خواست خدایی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ‌های خوهران طلبه همواره در جلسات شورای اسلامی شهر شیراز مورد تاکید قرار می گیرد و خوشبختانه بسیاری از طلاب حوزه خواهران از نظر علم و سواد در سطح مطلوبی قرار دارند که از علم و توانمندی آنها باید استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: جایگاه حضرت زهرا (س) تا جایی است که پیامبر (ص) ایشان را مادر خود خطاب کرده اند.

خواست خدایی ضمن تاکید بر جایگاه والای زنان در جامعه گفت: زن بودن یک افتخار برای بانوان است و بانوان باید رهروان خوبی برای خدمت رسانی باشند.

کد خبر 1140097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha