اعطای مرخصی به یازده زندانی زن بند نسوان سنندج

زمینه آزادی یک زندانی محکوم مالی و اعطای مرخصی به یازده زندانی زن در بند نسوان سنندج همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه و روز زن فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، به مناسبت میلاد با سعادت بانوی کریمه اهل بیت بی بی دو عامل فاطمه زهرا(س) جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور در بند نسوان به مشکلات قضایی مددجویان این مرکز رسیدگی کرد.

 

 

در این بازدید با بررسی مشکلات قضایی مددجویان و مساعدت دادستان زمینه آزادی زندانی محکوم مالی نسوان با همراهی بسیج حقوقدانان سپاه بیت‌المقدس و البته کمک‌های انسان دوستانه ستاد مردمی دیه فراهم شد.

 

 

به همین مناسبت به تعداد یازده زن محکوم مرخصی اعطا شد و تعداد 76 نفر از مددجویان شاغل در پروژه زندان باز نیز به مدت 7 روز به مرخصی اعزام شدند.

 

 

مدیرکل زندان‌های کردستان در مراسمی که به همین مناسبت در سالن آمفی تئاتر نسوان برگزار شد، با تبریک این میلاد خجسته و با اشاره به جایگاه زن و نقش ارزشمند آن در اسلام عنوان کرد: زندگی و سیره حضرت زهرا(س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده‌ای در جهان او را همچون قدیسه‌ای تحسین می‌کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری، همسر پیامبر گرامی اسلام و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه‌های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و خداوند به او لقب کوثر را عطا کرد.

 

 

مراد فتحی بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) سرچشمه تمام خوبی‌های جهان است، تولد این بانوی گران قدر به ابتکار بنیان گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی روز زن و روز مادر نام گرفت و البته اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد، چه روزی والاتر و افتخار آمیز تر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا وجود دارد.

 

 

در پایان این مراسم به کلیه مددجویان نسوان کارت هدیه توسط انجمن حمایت زندانیان اهداء شد.

 

 

در همین راستا زندان شهرستان‌های سقز و کامیاران نیز با برگزاری مراسمی از کارکنان زن شاغل در مجموعه تقدیر کردند.

کد خبر 1140504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha