برگزاری دعای «توسل» به صورت هفتگی در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: دعای پرفیض «توسل» هر هفته سه شنبه شب ها در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» قرائت می شود.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: قرائت دعاها و زیارت های مختلف در طول هفته از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: از جمله این ادعیه که به خواندن آن نیز توصیه شده، دعای «توسل» است که نوای آن نیز هر هفته در این کانون فرهنگی و هنری طنین انداز می شود.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد هر هفته با دعوت از ذاکران اهل بیت (ع) و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به صورت دسته جمعی دعای «توسل» را قرائت می کنند.

 

نیکجو عنوان کرد: این برنامه هر هفته سه شنبه شب ها و با حضور اهالی مسجد و نمازگزاران برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز این دعای پر فیض با نوای حجت الاسلام قناعتیان از ذاکران اهل بیت (ع) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» طنین انداز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم گفت: بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در این دعای روح بخش شرکت کرده و با توسل به ائمه اطهار (ع)، حاجت های خود را از آنها طلب کردند.

 

به گزارش شبستان، محتوای دعای توسّل، دعا و درخواست حاجت از درگاه خداوند است؛ با این ویژگی که هنگام دعا، خدا را به حق چهارده معصوم قسم می‌دهیم و از او می‌خواهیم که به حق آنان، حاجت و دعای ما را برآورده سازد.

 

 چنین درخواستی، نشانه مقام اولیای الهی نزد خداوند است و هیچ‏‌گونه منافاتی با توحید ندارد.

کد خبر 1141360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha