مروری بر اخبار کوتاه مساجد زنجان

اهداء جهیزیه کامل به نوعروسان و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر از عناوین اخبار کوتاه مساجد زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اهداء جهیزیه کامل به نوعروسان و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر از عناوین اخبار کوتاه مساجد زنجان است.

 

به همین منظور دو سری جهیزیه کامل توسط گروه جهادی شهید حسن رضا فیروزی و با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد النبی شهرک خرمدره اهداء شد.

 

جهیزیه خریداری شده با همراهی اصحاب مسجد و خیرین محله تهیه و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با رعایت عزت نفس در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

 

همچنین برنامه گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و سلاله پاکشان امام خمینی(ره) در کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد خاتم الانبیاء(ص) ابهر برگزار شد.

 

در حسینیه اعظم زنجان نیز ، اتاق عقدی برای برگزاری مراسم عقد زوج های جوان تدارک دیده شده است و زوج های جوان، برای متبرک شدن زندگیشان زیر بیرق سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، میتوانند زندگی خود را با عقد در حسینیه اعظم زنجان شروع کنند. حسینیه اعظم به این زوج ها هدایایی به عنوان تبرک تقدیم می کند.

 

در کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان نیز جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بانوای گرم مادحین اهل بیت(ع) به همراه پذیرایی برگزار شد.

 

کد خبر 1141397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha